Faktureringsadress för Borgå kyrkliga samfällighet, Porvoon suomalainen seurakunta och Borgå svenska domkyrkoförsamling

På den här sidan hittar du information om hur du skickar fakturor till Borgå kyrkliga samfällighet, Porvoon suomalainen seurakunta och Borgå svenska domkyrkoförsamling. Observera att den här adressen inte kan användas för leverans av varor, reklamförsändelser och så vidare.

Av fakturan bör framgå beställarens namn eller annat märke som anger till vem fakturan hör.

Skicka helst en e-faktura

Vi tar helst emot e-fakturor. Vår e-faktureringsadress är: 003702034466. Vår operatör är Telia Finland Oyj.

EDI-kod: 003702034466
E-fakturaoperatör: CGI
Förmedlarkod: 003703575029.

Skicka en räkning med e-post till oss

Om ni skickar fakturor per e-post, skicka dem till e-postadressen: kkr.pl5018@xbs-salo.com

Räkningen behöver vara en pdf-fil som är en bilaga till e-postmeddelandet. I pdf-filens namn får endast följande tecken användas: [A-Z], [a-z], [0-9], [.], [ _ ].

Räkning på papper som skickas per post

Om ni vill skicka en räkning per post till oss är vår adress:

Kirkon  Palvelukeskus/  Porvoon  seurakuntayhtymä
003702034466
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Mer information om att skicka fakturor till oss

Om ni har frågor om församlingens fakturering kan ni kontakta oss per telefon 019-66111. Om ni önskar ytterligare upplysningar om hur man skickar e-fakturor till församlingen, vänligen kontakta per e-post: ostoreskontra.kipa@evl.fi.

Faktureringsadress i PDF-format fär utskrift finns här. Öppna länk i ny flik