Informations- och diskussionstillfälle om servicedesignprojektet för Lilla kyrkan

on 10.4 kl. 17.30 – on 10.4 kl. 18.30
Symbol för diskussion.

Församlingshemmet på Lundagatan

Informations- och diskussionstillfälle gällande utvecklingen av Lilla kyrkan i samband med renovering av vattenskada.

Offentligt tillfälle för alla intresserade att få information om och diskutera utvecklingen Lilla kyrkan. I slutet av november inträffade en vattenskada i Lilla kyrkan. I samband med renoveringen av vattenskadan större ändringsarbete i kyrkan för att göra utrymmet mer mångfunktionellt.

Kom med och få reda på vad ett servicedesignprojekt är, vilka dess målsättningar är och delta i diskussionen om ändringsbehoven. Efter tillfället är det möjligt att ge sina åsikter via en webbenkät.

Kaffeservering. Välkommen!

• Vuxna Vuxna

Öppna länk i ny flik

Arrangör