Typ Amen – Andaktspodd för unga vuxna

Typ Amen är en poddserie för dig, precis där du är. Andakterna är ett samarbete mellan domkyrkoförsamlingen och Johannes församling i Helsingfors, och produceras av samma team som gör podden Typ Livet. Andakterna hålls av anställda och församlingsmedlemmar i Borgå och Helsingfors. Typ Amen är riktad till unga vuxna men har säkert intressanta tankar att ge alla åldrar!

Du hittar andakterna via länken nedan, eller via en tjänst med poddar såsom Spotify. Du kan också lyssna direkt här på sidan.
En ny andakt publiceras varje månad. Andakterna finns också i textform.

Du kan kontakta teamet som producerar andakterna på Instagram, @typlivetpodden eller på epostadressen typlivetpodden@gmail.comÖppna länk i ny flik.

Du kommer till podden på tjänsten Spreaker genom att klicka på den här länken.Öppna länk i ny flik

Du kommer till podden på Spotify genom att klicka på den här länken.Öppna länk i ny flik

Texten Typ Amen och knäppta händer.

Lyssna på podden direkt här via spelaren

Listen to "Typ Amen" on Spreaker.