Familjeträff på Domprostgården

to 11.4 kl. 9.00
Mamma med barn på golvet.

Domprostgården

FAMILJETRÄFF På torsdagar kl. 9 - 11:45 är barn tillsammans med någon vuxen välkomna till Domprostgårdens huvudbyggnad för att träffa andra, leka och vara med på tacksamhetsstund i Blåa rummet. Vi bjuder er på något smått och gott. Det går också bra att ta egen matsäck med. Kom när ni vill. Ingen anmälan.

Rytmiken, som nedan nämns, hålls samma förmiddag som familjeträffen, i rummet bredvid. Familjeträffen och rytmiken är i gång varje torsdag mellan tiden 18.1 - 2.5.2024 med undantag för sportlov 22.2 och påsklov 28.3.

Obs! Den 28.3 har vi Påsk-skoj tillsammans med Lilla Luckan!

• Barn och familj Barn och familj

Öppna länk i ny flik