Öppet hus i den nyrenoverade huvudbyggnaden på Näsebackens begravningsplats

må 22.4 kl. 14.00 – må 22.4 kl. 18.00
Byggnad med kors.

Kapellet Aeternitas i gravgårdens huvudbyggnad

Kom och bekanta dig med de nya utrymmena i huvudbyggnaden på gravgården.

Öppet tillfället för alla intresserade att få en rundtur i de nyrenoverade utrymmena i huvudbyggnaden på Näsebackens begravningsplats.

I samband med renoveringen av huvudbyggnaden har man låtit göra ett nytt mångfunktionellt utrymme som kan användas för begravningar, men också för annan verksamhet. Dessutom finns det nya kylutrymmen och personalen har fått nya sociala utrymmen.

Personalen finns på plats och visar runt i huset.

Välkommen!

Se invigning av Kapellet Aeternitas måndag 22.4 kl. 12.00 via direktströmning

Måndagen 22.4 kl. 12.00 inviger biskop Teemu Laajasalo Kapellet Aeternitas i den nyrenoverade huvudbyggnaden på Näsebackens begravningsplats. Invigningen är på grund av utrymmesbrist enbart för inbjudna gäster, men alla kan delta i invigningen via direkströmning. Strömningen hittas på församlingens webbplats domkyrkan.fi.

Öppna länk i ny flik

Borgå kyrkliga samfällighet