Ungdomsgården UG är centrum för unga

to 25.4 kl. 14.00

Domprostgården

Ungdomsgården UG är centrum för Borgå svenska domkyrkoförsamlings ungdomsverksamhet. Ungdomsgården UG finns på Domprostgården, Finnbyvägen 6.

Välkommen till  UG - Ungdomsgården!

Ungdomsgården UG finns på Domprostgården, Finnbyvägen 6, ett stycke bakom domkyrkan. Kom och titta hur fint vi har det i en härlig miljö bredvid Borgbacken och Maren.

UG  är öppet på torsdagar från kl 14.00 till 21.00. Klockan 18.00 börjar programkvällen, före det är det öppet hus. Programdelen varierar från skoj och lek till lite mer allvarliga ämnen. Efter det följer aftonandakt som tar ca en kvart. Kvällen avslutas med servering och fri samvaro.

Vi har smörgåsservering både på eftermiddagen och kvällen. Oss anställda når du bäst på mobilnumren.

Ibland kan det vara viktigt att få prata med någon på tumis.
Ring, skicka ett meddelande på WhatsApp eller kom överens om en träff eller promenad med nån av oss. Vi finns till just FÖR DIG!

Johanna Terho: 040 121 7419

Mats "Matte" Fontell: 0400 803 894