Pilgrimsvandring 28.4.2024 kl. 10 med avslutning i Borgå domkyrka

sö 28.4 kl. 10.00 – sö 28.4 kl. 11.45
Träkors mot ett fältlandskap.

Borgå domkyrka

Pilgrimsvandringen erbjuder dig en viloplats från vår hektiska tid. Du bjuds in att stanna upp och ändra riktning mot lugn, enkelhet och frihet. Själen och kroppen aktiveras steg för steg.

Pilgrimsvandring 28.4.2024 kl. 10 med avslutning i Borgå domkyrka

Vi inleder vår vandring kl. 10 vid Lilla kyrkan. Vi går upp till Näsebacken och traskar också i Maren. Rutten är till största delen lättframkomlig och vi går i lugnt tempo. Vid 11.45-tiden kommer vi tillbaka till Borgå domkyrka där det finns enkelt mellanmål och möjlighet till ljuständning. Vandringen avslutas med högmässan som börjar kl. 12.15.

Anmäl dig senast 26.4. kl. 12 till församlingspastor Elefteria Apostolidou tfn. 040 711 2800 eller elefteria.apostolidou@evl.fi

• Barn och familj Barn och familj
  • Unga Unga